Dacia Duster este recunoscută pentru capabilitățile bune în teren, dar cât de bine se descurcă noua generație în testele de off-road?
Noua generație a modelului Dacia Duster poate fi achiziționată oficial și în România, iar primele livrări sunt planificate pentru debutul verii, deci este doar o chestiune de timp până când vom avea posibilitatea să experimentăm personal acest vehicul.
Noua generație a SUV-ului autohton este construită pe o platformă tehnică nouă, care va permite integrarea motorizărilor mild-hybrid și full-hybrid.
Dar poate această nouă generație să se ridice la înălțimea predecesorilor săi, primele două generații fiind recunoscute pentru abilitățile lor impresionante în teren accidentat?
Jurnaliștii de la L’Argus au avut ocazia să pună la încercare un exemplar în teren accidentat, însoțiți de responsabilul pentru dezvoltarea versiunii cu tracțiune integrală a acestei noi generații a SUV-ului.
Noul Duster cu tracțiune integrală dispune și de moduri de condus, 5 la număr, dar și de Hill Descent Control. Modurile de condus pot fi selectate cu ajutorul unui selector montat pe consola centrală, iar șoferul poate alege dintre Eco, Auto, Snow, Mud/Sand și Lock, care blochează repartiția cuplului 50-50 între punți.
Traseul de test a constat într-un parcurs pe drumuri forestiere, drumuri cu sol afânat și noroi, pe care mașina le-a abordat destul de ușor, cu toate că era dotată cu anvelopele standard. Mașina a fost dusă și pe suprafețe acoperite cu iarbă și pe rampe, pentru a testa funcția Hill Descent Control.
Video cu testul noului SUV Dacia Duster: